First post

Svi pocetci su teski.Ali ja cu se potruditi da moj blog bude  zanimljiv  I da pruza odgovore na sva vasa pitanja.Takodje cu pisati o sebi I svom zivotu ,stvarima koje me privlace knjigama I filmovima,jer ovaj blog je moj dnevnik.Tacnije ukradeni dnevnik.Jos kada sam bila jako mala voljela sam da citam I htjela sam da napisem knjigu, znam to zvuci glupo ,ali sam bila  fascinirana idejom da je dnevnik Ane Frank bio objavljen posle rata I ona postala najcitanija mlada  knjizevnica.I tako sam mom dnevniku dala ime  
Sara po mojoj omiljenoj djecijoj ilustratorki Sari Kej.U njemu sam pisala o mom patuljastom zecu,bratu I sestri,najboljoj drugarici sa kojom sam tada bila u svadji I simpatiji naravno.Kao sto to obicno biv a starija sestra mi je procitala dnevnik I svima ispricala  moje tajne(to su bile tajne devetogodisnje djevojcice sa bujnom mastom) a djeca nekad umiju da budu strasno surova I zadirkivanje nije prestajalo .U skoli je svako znao za pjesmu  N+A i svi su je pjevali kad uciteljica nije bila tu.Takodje su saznali da sam  htjela da DNK zabe  ubacim u dinosaurusevo jaje I pripitomim svog Brahijosaurusa.(Da,obozavala sam Park iz doba Jure)!
I posle toga nikad nisam pisala dnevnik, pa sve do sad I potrudicu se da ostanem anonimna.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Vasa vlasnica ukradenog dnevnika

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top