Navike,21.vijek,drustvo

Da li i vi kad god avion ostavi trag na nebu pomislite zelju ili uoci dana kise meteora pronadjete stari dedin dvogled i odete na plazu nadajuci da cete   vidjeti zvijezdu padalicu ?
Da li vas zaboli srce u grudima kada vidite napustenu i povrijedjenu zivotinju a mama vas nece pustiti da je uvedete u stan kao sto ne da meni?Ili ste skroz odsutni prva dva casa u skoli,odnosno samo drugi jer zakasnite na prvi i dobijete neopravdani?
U potpunosti znam kako vam je.Mislim svi nastavnici pricaju kako treba da zivimo zdravo:da ne pusimo, ne pijemo,ne bjezimo sa casova ali naravno svakako ne mozemo ni da spavamo.Ako ucis skolsko gradivo do 2 ujutru a probudis se u 6 i jos zivis podalje od skole jer si bila previse asocijalan da bi se preselila u drugu,blizu, onda dragi moji uvjek kasnis.Kao ja.
Pritom moras obavezno popiti caj od nane i sok od pomorandze(Mama:ZBOG IMUNITETA) .Da hvala bogu da je ljetnji rasput,ehm, 22.avgust a onda sve ispocetka.
Da rodjena sam pocetkom 21.vijeka,moju generaciju nazivaju Genaracijom Z ili sam tako cula od Madison Montgomery u 3. sezoni Americke Horor price.Nekad pozelim da sam se rodila u Parizu u 19. vijeku ili  da sam bila tinedzer pocetkom 80.Da,ali ce mozda neka klinka koja se bude rodila 2054. zaliti sto se nije rodila kada i ja HA!
Sto se tice drustva u 21.vijeku o boze kad smo postali tako surovi ???
Nekad imam osjecaj da cekaju da napravim neku gresku ili povucem pogresan poteza i onda ce sve da ode dodjavola.  Nije tako uvjek ali stvarno je neprijatno.
Mislim sta ima tu lose ako je neko debeo ili mrsav ,ili ako ima svoj stil koji ne ukljucuje stalno nosenje ugg cizmi.Bitno da li je dobar prema tebi i prema ostalima.
Na primer u nasoj skoli je isla djevojci koja je u poslednjem razredu osnovne pocela da pusi(ja iskreno ne volim cigarete jer nisu zdrave  ali to sto pusi ne cini je groznom osobom).Nju su neprestano ogovarali cak i najbolje drugarice su se okrenule protiv nje.Zasto su svi tako puni predrasuda OK pusenje je lose ali to je njena stvar.I ZNATE STA SE DESILO NA KRAJU?
Ovi koji su joj najvise pridikovali sad puse??
Sve je tako cudno.
                                                                                                                                                                                                                                                 Pozdrav od vlasnice Ukradenog dnevnik!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top